Thursday, July 19, 2012

cinta abadi

Ketika rakan-rakan mula melangsungkan pertunangan dan perkahwinan, aku masih begini. Aku mencari kekuatan dari sebuah perpisahan dan penantian yg selama ini kumenanti penuh kesetiaan..alhamdulillah..

Aku mahu menjadi yang terbaik buat pasanganku kelak, aku tak mahu bazirkan perasaan menyayangi insan yang belum pasti menjadi milikku, hati dan perasaanku untuk jodohku.. & Aku cuma akan menyayangi isteriku yang sah,hanya dia yang akan kucinta & kuharap jua dia sepertiku & menerimaku seadanya.

Apa khabar agaknya dirimu, aku tahu Tuhan mjaga dirimu untukku. Akan aku jaga diri ini untuk dirimu..insyaALLAH ^_^ jika kita ditakdirkan bersama,Allah pasti menemukan kita dalam ikatan suci...amin
♥♥♥ damba sutera nur kasihku abadi,lafaz yg tsimpan hanya Tuhan yang Tahu nilai cinta sekeping hati ini.. ♥♥♥

No comments:

Post a Comment